185
Atluq
Ayişə xanım Qayıbova
Ayişə İbrahim qızı
Ayna-qap
Azəri
Aydın Məmmədağa
oğlu Rəcəbov
Ayaqaltı / Ayaqlıq
Ərdəbil şəhərində xalça dəzgahının “alt oxuna” verilən ad.
Qazax. Salahlı kəndi. XIX əsrin sonu, XX əsrin əvvəli. Xalça toxuyan.
Qazax. Qaymaqlı kəndi. XIX əsr. Xalça toxuyan.
Güzgü saxlanması üçün xalçadan hazırlanan qılaf.
Müasir Azərbaycan xalçalarının ticari adı.
Xalça rəssamı, Azərbaycan Rəssamlar İttifaqının üzvü. 1944-cü ildə Bakı
şəhərində anadan olub. 1966-cı ildəƏ. Əzimzadə adınaAzərbaycanRəssamlıq
Akademiyasını bitirib. 1966-cı ildə M. Əliyev adına Azərbaycan Dövlət
İncəsənət İnstitutunun Rəssamlıq fakültəsinə daxil olur və 1972-ci ildə oranı
bitirir. 1975-ci ildənAzərbaycan Rəssamlar İttifaqının üzvüdür. Beynəlxalq və
Respublika sərgilərində müəllifi olduğu xalçaları ilə iştirak edir. Azərbaycan
Respublikasındakı muzeylərdə və Almaniya, Norveç, Rusiyadakı şəxsi
kolleksiyalarda onun xalçaları saxlanmaqdadır. Milli ənənəyə sadiqlik, fərdi
rəssamlıq bacarığı və l. Kərimov istedadından bəhrələnmə Aydın Rəcəbov
yaradıcılığında ana xətti təşkil edir.
Əsərlərindən bəzilərinin adı:
“Münəccimlər”, “Əncir ağacı”,”Süvari dərviş”,
“Dürat”, “Günəş gəzdirən ağ dəvə”, “Qurbanlıq qoç”, “Ud çalan oğlan”, “Əkinçi
qoca”, “Mücərrəd Qımıl”, “Dünya ağacı və ya badam ağacı”, “Simurq”,”Faytonçu”,
“Həmsöhbət kişilər” və s.
Ayaqaltı adətən həsirdən, bəzən isə xalça məmulatı kimi yundan da toxunur
(yaxud köhnəlmiş xalça-palazdan kəsilib düzəldilir), müxtəlif quraq
parçalardan qurama üsulunda tikilib, bayır tərəfdən evin qapısının kandarına
salınır. Ayaqqabı, ayaq silmək üçün nəzərdə tutulur.
1...,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186 188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,...200