56
Xalçanın bədii quruluşu çox zəngin ara sahə və haşiyə hissəsindən ibarətdir.
Sürməyi yerlikli ara sahənin əsas bəzəyi iki böyük ölçülü ulduz formalı medal
yondan ibarətdir.
Yuxarı hissədəki medalyon kərpiciyə çalan qırmızı yerlikli, aşağı hissədəki me-
dalyon isə mavi yerliklidir. Medalyonların mərkəzində rombvari elementlər vardır.
Rombvari elementlərin aşağı, yuxarı, sağ və sol hissələrindən qollar ayrılaraq, “dörd
ünsür” forması almışdır. Qolların arasındakı boşluqlarda qarmaqlı motivlər vardır.
Medalyonların boşluqları dördləçəkli çiçəklərlə doldurulmuşdur.
Qarmaqlı motivlər kərpiciyə çalan qırmızı yerlikli medalyonun içərisində şəkəri
rənglə, mavi yerlikli medalyonda isə kərpiciyə çalan qırmızı rənglə tərtib edilmişdir.
Mavi yerlikli medalyonun içərisində ağ, qırmızı rənglərlə işlənmiş quş təsvirləri
vardır. Medalyonların yuxarı və aşağı hissələrində ara sahənin boşluqlarında üç
ağac təsviri verilmişdir. Ağac təsvirlərinin sağ və solunda səkkizbucaqlı həndəsi
elementlər işlənmişdir.
Ara sahənin yuxarı, aşağı künclərində və medalyonların arasındakı boşluqlarda
üz-üzə dayanmış qoşa quş təsvirləri vardır. Quşların kənarlarında səkkizguşəli ul-
duz, kiçik ölçülü həndəsi elementlər və qarmaqlı motivlər işlənmişdir. Xalçanın ara
sahəsindəki elementlər simmetrik və asimmetrik düzülüşlə işlənmişdir.
Xalçada təsvir edilmiş əsas elementlərin kənarlarında kiçik ölçülü elementlər tünd
yerlikdə aydın nəzərə çarpır.
Xalçanın şəkəri yerlikli ara haşiyəsi toxucuların “hörmə” adlandırdığı motivlərlə
bəzədilib. Bu motivlərin rəngi biraşırı dəyişdirilərək, xalçaya canlı görünüş
gətirmişdir. Ara haşiyə daxildən açıq-yaşıl, xaricdən isə sürməyi yerlikli ensiz
haşiyələrlə əhatə olunub. Haşiyələrin kənarları qırmızı, sarı rəngli qırıq-qırıq xətlərlə
tamamlanır. Haşiyələr “S”ə bənzər zəncirvari düzülüşlü motivlərlə işlənib.
Xalçada on bir rəng çalarından istifadə edilib. İsti və soyuq rənglər bir-biri ilə
ənənəvi qanunauyğunluqla uzlaşaraq, çox baxımlı bir görünüş yaradılıb.
Xalçanın xovu və ərişi yun, arğacı isə pambıqdandır. Saxlanma
vəziyyəti tamdır. Xalça bədii, tarixi, elmi əhəmiyət kəsb edir.