85
lərimizə uyğun formaları
əks etdirməyə çalışıram.
Baxın, butanın içərisində
İçərişəhəri təsvir etmişəm.
Bəzi əsərlərim reallıq
dan bəhrələnir, bəziləri
isə yuxularımın və bədii
təxəyyülümün məhsulu
dur... Rəsmlərimdə işlət
diyim müəyyən fraqment
ləri keramikada da tətbiq
edirəm. Şübhəsiz ki, hər
fikri, ideyanı dulusçuluq
məmulatlarına köçürmək
mümkün deyil. Keramika
bir qədər kobudluğu sevir.
- Rəssamlar daha çox
fəlsəfi görüşləri, abstrakt
üslublu əsərlərilə məşhur
laşırlar. Bəs Siz necə?
- Düzdür, abstrakt üslub-
da işlənmiş əsərlər dün
yada daha çox şöhrət qa-
zanır. Lakin etiraf etmək
lazımdır ki, tamaşaçını
aldadan rəssamlar da az
deyil. Adi tamaşaçıların
nəzərindən yayınsa da,
peşəkar rəssamlar ani ba-
xışla əsəri dəyərləndirə
bilirlər. Mənim də bir-iki
abstrakt işim olub. Hətta
birini yandırmışam. 15-
16 il bundan öncə bir tab-
lomda ətrafdakı hər şeyi
yandıran alov və bütün
bunlara nəzarət edən tək
bir göz təsvir etmişdim.
Həmin əsəri anamın yataq
otağının divarından asdım.
Anam dedi ki, bu tablo-
da nə təsvir etdiyini başa
düşmürəm, amma onun
parlaq və şux rənglərindən
olan parçadan don geyin
mək istərdim. Heç bir həftə
keçməmiş evimizdə yan-
ğın oldu, anamın ayaqları
yandı. O rəsm əsəri məni
rahat buraxmırdı. Onunla
anamın dedikləri arasında
paralellər aparmağa çalı-
şırdım. Həmin əsəri divar-