85
lərimizə uyğun forma­ları
əks etdirməyə çalışıram.
Baxın, butanın içərisində
İçərişəhəri təsvir etmişəm.
Bəzi əsərlərim reallıq­
dan bəhrələnir, bə­zilə­ri
isə yuxularımın və bədii
təxəyyülümün məhsu­lu­
dur... Rəsmlə­rim­də işlət­
diyim müəyyən fraq­ment­
ləri keramikada da tətbiq
edirəm. Şübhəsiz ki, hər
fikri, ideyanı dulusçuluq
məmulatlarına kö­çürmək
mümkün deyil. Keramika
bir qədər kobudluğu sevir.
- Rəssamlar daha çox
fəlsəfi görüşləri, abstrakt
üslublu əsərlərilə məşhur­
laşırlar. Bəs Siz necə?
- Düzdür, abstrakt üslub-
da işlənmiş əsərlər dün­
yada daha çox şöhrət qa-
zanır. Lakin etiraf etmək
lazımdır ki, tamaşaçını
aldadan rəssamlar da az
deyil. Adi tamaşaçıların
nəzərindən yayınsa da,
peşəkar rəssamlar ani ba-
xışla əsəri dəyərləndirə
bilirlər. Mənim də bir-iki
abstrakt işim olub. Hətta
birini yandırmışam. 15-
16 il bundan öncə bir tab-
lomda ətrafdakı hər şeyi
yandıran alov və bütün
bunlara nəzarət edən tək
bir göz təsvir etmişdim.
Həmin əsəri anamın yataq
otağının divarından asdım.
Anam dedi ki, bu tablo-
da nə təsvir etdiyini başa
düşmürəm, amma onun
parlaq və şux rənglərindən
olan parçadan don geyin­
mək istərdim. Heç bir həftə
keçməmiş evimizdə yan-
ğın oldu, anamın ayaqları
yandı. O rəsm əsəri məni
rahat buraxmırdı. Onunla
anamın dedikləri arasında
paralellər aparmağa çalı-
şırdım. Həmin əsəri divar-
1...,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86 88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,...148