28
Xalça zəngin ara sahəsi və haşiyə
quruluşuna malikdir. Xalçanın sa-
rıya çalan açıq-qəhvəyi yerlikli ara
sahəsində bir böyük ölçülü kənarları
dilikli, mavi yerlikli göl və iki kiçik
ölçülü altıbucaqlı medalyon vardır.
Mavi yerlikli gölün mərkəzində zo
ğalı yerlikli medalyon vardır. Me
dalyonun içərisində açıq-yaşıl, ağ,
mavi rəngli gül-çiçək, tünd və açıq-ya-
şıl rənglərlə işlənmiş yarpaq motivləri
vardır. Medalyonun kənarlarında
tünd-qırmızı, çəhrayı, sarı rənglərlə
işlənmiş gül-çiçək təsvirləri verilib.
Gül-çiçək motivləri bir-birinə sumağı
rəngli budaqlarla birləşdirilib.
Yuxarı hissədəki ağ yerlikli me
dalyonun içərisində narıncı, ya-
şıl rəngli altıləçəkli, qırmızı-yaşıl
səkkizləçəkli güllər və qırmızı-
yaşıl rəngli yarpaqlar vardır. Aşağı
hissədəki sürməyi yerlikli medalyo-
nun içərisində ağac təsviri verilib.
Xalçanın ara sahəsinin boşluq
larında dörd, altı, beş, səkkiz, on
ləçəkli gül-çiçək motivləri işlənmişdir.
Ara sahənin yuxarı, aşağı və mərkəzə
yaxın hissələrində kvadratşəkilli me-
dalyonlar təsvir edilib.
Ara sahənin yuxarı, aşağı boşluq
larında və mərkəzə yaxın hissələrdə
“mücrü”, yaxud “sandıq” motivləri
vardır. “Sandıq” motivi “evlilik” mə
nasını daşıyır. Kvadratşəkilli və “müc
rü”, yaxud “sandıq” motivləri və
gül-çiçəklər mavi-moruğu, sürməyi-
çəhrayı, şəkəri-süməyi-çəhrayı, sumağı-
sürməyi, açıq-yaşıl-açıq-qəhvəyi, ağ-
sürməyi, qırmızı-yaşıl, ağ, sumağı, ağ-
şəkəri-sürməyi rənglərlə tərtib edilib.
Ara sahə motivləri bir-birinə tünd və
açıq-yaşıl və şəkəri rəngli sıx və seyrək
şəbəkələrlə birləşdirilir. Şəbəkələr
ümumilikdə Möminə Xatın türbəsi
üzərindəki kufi yazılarını xatırladır.
Xalçanın qırmızı yerlikli haşiyəsi
“qayçıbalıq”, dördləçəkli, altıləçəkli
gül-çiçək motivləri ilə bəzədilib.
Gül-çiçək motivləri mavi-ağ-qırmızı-
açıq-qəhvəyi, ağ-açıq-yaşıl-moruğu,
mavi-açıq-qəhvəyi-moruğu, açıq-ya
şıl-moruğu-açıq-qəhvəyi, ağ-qırmızı,
“qayçıbalıq” motivləri isə mavi-açıq-
qəhvəyi-qırmızı, ağ-mavi rənglərlə iş
lənib. Haşiyə daxildən moruğu-mavi
doğanağabənzər motivlər işlənmiş mədaxillərlə əhatə ounub. Kənar mədaxil
hər iki tərəfdən, daxili mədaxil isə xaricdən ağ, tünd-qırmızı qırıq-qırıq xətlərlə
tamamlanır. Daxili mədaxil daxildən moruğu rəngli “su”larla əhatə olunub.
Kənar mədaxilin bəzi hissələrindəki doğanağabənzər motivlər sürməyi, qırmızı
rənglərlə işlənib.
Xalçanın kənarları açıq-yaşıl, sürməyi, mavi, açıq-qəhvəyi, moruğu, sarı, su-
mağı rənglərlə hörmə üsulu ilə işlənmişdir.
Xalçanın xovu, ərişi yun, arğacı isə pambıqdır. Saxlanma vəziyyəti tamdır.
Xalça bədii, tarixi, elmi əhəmiyyət kəsb edir.