26
Xalçanın ara sahəsinin əsas bəzəyi
ara sahədə yerləşdirilmiş iki böyük
ölçülü göldən ibarətdir. Göllərin
içərisində “dörd ünsür” elementi
vardır. “Dörd ünsür” elementinin
mərkəzində rombvari medalyon
işlənib. Medalyonun içərisində boz,
qəhvəyi, şəkəri, ağ rənglərlə işlənmiş
dördləçəkli gül, yuxarı, aşağı, sağ
və sol künclərində isə sarı, kərpici
rəngli səkkizləçəkli güllər vardır.
Güllərin kənarlarında “dörd ünsür”
motivlərinin üzərində kiçik ölçülü
çiçəklər işlənmişdir.
Göllərin kənarları alov dillərinə
bənzər çıxıntılardan ibarətdir. Bu
alovlanan palmetlər xalçanın ara
sahəsindəki boşluqlar istiqamətində
şaxələnərək xalçaya çox zəngin görü-
nüş gətirmişdir.
Xalçanın ara sahəsinin boşluqla-
rında kiçik və nisbətən böyük ölçülü
“buta”lar, dörd, altıləçəkli gül-çiçək
və stilləşmiş ceyran təsvirləri verilib.
Ceyran fiqurlarının üzərində mavi-
çəhrayı, mavi-sarı, qəhvəyi-ağ rəngli
kvadratşəkilli elementlər vardır. Nis
bətən böyük ölçülü butaların içə
risində ağac motivləri işlənib.
Xalçanın şəkəri yerlikli haşiyə
si yaşıl rəngli dalğavari xətlərlə bə
zədilib. Dalğavari xətlərin arasında
açıq və tünd-yaşıl, mavi, sürməyi,
çəhrayı, şəkəri, açıq- qəhvəyi rəngli
elementlər işlənib. Bu elementlər
toy mərasimlərində işlədilən gərdək
pərdəsinin bəzəklərini xatırladır.
Haşiyənin kənarları şəkəri, kərpi
ci rəngli qırıq-qırıq xətlər işlənmiş
zəncirələrlə əhatə olunub.
Xalça zəngin rəng palitrasına
malikdir. Müxtəlif isti və soyuq
rənglərin ənənəvi qanunauyğunluq-
la uzlaşmasından çox baxımlı, hər
kəsin zövqünü oxşayan bir rəng dü-
zümü yaradılıb.
Xalçanın xovu, ərişi yun, arğacı
isə pambıqdır. Saxlanma vəziyyəti
tamdır. Xalça bədii, tarixi, elmi
əhəmiyyət kəsb edir.