40
Xalçanın bədii quruluşu çox zəngin ara sahə və haşiyə hissəsindən
ibarətdir. Sürməyi yerlikli ara sahədə bir-birinin ardınca düzülmüş
“qoşa göl” motivləri təsvir edilmişdir. Yuxarı və aşağı hissədəki “qoşa
göl”lər zoğalı, mərkəzdəki dörd göl isə qarışıq rənglərlə tərtib edilib.
Göllərin kənarları diliklidir.
Xalçanın ara sahəsinin boşluqlarında göllərin arasında üç medalyon yerləşdirilib.
Bu medalyonlar həm formasına, həm də ölçüsünə görə bir-birindən fərqlənir. Me-
dalyonların arasındakı və xalçanın kənarlarındakı digər boşluqlar altıbucaqlı, qar-
maqlı, rombşəkilli, “dörd ünsür”, “ox”vari, “nal”şəkilli, stilləşmiş heyvan, quş və
digər motivlərlə bəzədilmişdir. Ara sahənin yuxarı və aşağı hissələrində sarı, mavi,
sumağı rənglərlə işlənmiş yarpaq təsvirləri vardır.
Xalçanın ağ yerlikli ana haşiyəsi “hörük” adlandırılan motivlərlə bəzədilib. Bu
motivlərə Şirvan və Quba qruplarına daxil olan əksər xalçalarda rast gəlinir. Ana
haşiyə hər iki tərəfdən zoğalı, mavi rənglərlə işlənmiş, “heyvanbaşı” adlandırılan
motivlərlə bəzədilmiş bala haşiyələrlə əhatə olunub.
Bala haşiyənin kənarları ağ rəngli “siçandişi”lərlə tamamlanır. Daxili bala
haşiyə daxildən, xarici bala haşiyə isə xaricdən “ox”vari motivlər işlənmiş ağ
yerlikli mədaxillə əhatə olunub. Xalçanın ana haşiyəsindəki motivlərin rəngi
mədaxillərdəki motivlərdə də təkrarlanır. Mədaxillərin kənarları ağ rəngli “su”lar
və “siçandişi”lərlə tamamlanır. Xalçanın kənar haşiyəsi sarı, ağ, zoğalı, yasəmən
rəngli güllərlə işlənmişdir.
Çox mürəkkəb naxış tərtibatına malik olan bu xalça həmçinin zəngin rəng
tərtibatına malikdir. Xalçada on bir rəng çalarından istifadə edilmişdir. Rənglərin
geniş diapazonundan yüksək peşəkarlıqla istifadə edilərək, rəng tarazlığı da qanu-
nauyğunluqla saxlanılmış və rəngarəng, göz oxşayan rəng palitrası yaradılmışdır.
Xalçanın xovu və ərişi yun, arğacı isə pambıqdandır. Saxlanma vəziyyəti tamdır.
Xalça bədii, tarixi, elmi əhəmiyyət kəsb edir.