18
“farsbaf” da deyirlər) ilə toxunulur. Xalça və xalça məmulatlarının toxunulmasında müxtəlif növlü yun,
pambıq və ipəkdən, eləcə də qızıl və gümüş saplardan istifadə olunur.
Təbriz qrupu xalçalarının tanınma nişanlarından biri də onların şux və gözoxşayan rəng örtüyünə malik
olmasıdır. Bunun üçün ilk növbədə tərkibində rəng olan təbii bitkilərdən istifadə olunardı. Təbrizin və onun
yaxın məntəqələrinin çəmənliklərində boyaq materialına çevriləcək kifayət qədər xammal vardı. Rənglərin
hazırlanmasında heyvan mənşəli maddələr də işlədilirdi. Sənətkarlar bəzən ayranı aşılama vasitəsi kimi
tətbiq edib, yun sapların daha da parlaqlığına və şəffaflığına nail olurdular. Rəngli iplərin çalarlarının daha
da zənginləşdirilməsi üçün təbii duzlardan və mineral su mənbələrindən də istifadə edilirdi. XIX əsrdə boya
istehsalı artıq müstəqil əhəmiyyət kəsb etməyə başladı. Yüksək sənətkarlıq və kamillik dərəcəsinə çatmış
Təbriz xalça qrupu həmAzərbaycanın özündə, həm də qonşu ölkələrdə xalçaçılığın inkişafına xüsusui təsir
göstərmişdir. Təsadüfi deyil ki, Azərbaycanın digər bölgələrində, eləcə də Mərkəzi Asiya, İran, Türkiyə,
Hindistan və başqa bölgə və ölkələrin xalçaçılıq sənətində Təbriz izi özünü aydın şəkildə büruzə verir.
Azərbaycan xalçalarının Təbriz qrupu ümumazərbaycan mədəniyyətinin tərkib hissəsi kimi bu gün də
yaşayır, tarixi ənənələrini davam etdirməklə yanaşı, yeni bədii xüsusiyyətlərlə şöhrətini daha da artırır.