50
Xalçanın toxunma üsulu türkbafdır.
“Fındığan” xalçası qeyri adi quruluşa
malikdir. O, ara sahə və haşiyə zolağından
ibarətdir. Altı ədəd zolaq xalçanın yelənini
təşkil edir. Onların hamısı həndəsi üslub
da toxunub. Zolaqları bir-birindən “ala
muncuq” lar ayırır.
Xalçanın ara sahəsi sürməyi yerliklidir.
Mərkəzdə iki ədəd həndəsi formalı altı
bucaqlı göl toxunub. Bu gölün içərisində
isə daha iki ədəd iç-içə prinsipi üzrə göl
lər toxunub. Toxucunun böyük məharəti
nəticəsində bütün elementlər detallara
qədər çox dəqiq toxunublar. Göllərin baş
və ətək hissələrində altıbudaqlı ağac təs
virləri toxunub. Xalçanın mərkəzində yer
ləşdirilmiş bu gölləri bəzən xalq arasında
“manqal” adlandırırlar. Ola bilsin ki, bu
xalça “namazlıq” məqsədi ilə toxunub.
Onun ölçüləri buna tam imkan verir. Xal
çanın göllərinin ətrafında zoomorf təs
virlər var. Xalça üzərində olan naxışların
əksəri müqəddəs mahiyyət daşıyırlar. İki
qoşa romb təsvirinin ətrafları qarmaqlarla
bəzədilib. Bu rombların içərisində isə ki
çik ölçüdə müsbət işarələri çox səliqə ilə
toxunmuşdur. Bu növ romb-şumlanmış
əkin sahəsini bildirir. Ağac - əbədi həyat
simvoludur. Qarmaqlar – öncə arxaik eti
qadlardan irəli gələn mistik məna kəsb
etmiş, daha sonra oğuz damğalarının sim
voluna çevrilmiş, heraldikləşmişdir. Sək
kizguşəli ulduz isə yer kürəsinin yarandığı
nöqtənin nişangahı kimi qəbul edilmişdir.