54
Toxunma texnikası türkbafdır .
Xalça haşiyə zolağı və ara sahədən iba
rətdir. Haşiyə dörd zolaqdan ibarətdir.
Onlardan ikisi hörük formasındadır, sim
metrik toxunmuşdur. İç haşiyə zolağı
“ziqzaq” adlanan naxışla toxunmuşdur.
“Ziqzaq” çox qədim tarixə malikdir. Hət
ta bu naxış keçmişlərdə əcdadlarımız tərə
findən qayalar, gil qablar üzərində həkk
edilmişdir. “Ziqzaq” təbiət qüvvələrinə
sitayiş edildiyi bir dövrün günümüzədək
çatmış nümunəsidir. Xalçanın haşiyə zo
lağının ana yelən hissəsi “kufi” naxış şək
lində toxunub. “Kufi” İslam dininin qəbul
edilməsindən sonra Qurandan alınmış bə
zi surələrin xalça üzərinə köçürülmüş sxe
matik formasıdır, sonralar isə o, dekorativ
şəklə düşmüşdür.
Xalçanın ara sahəsi qəhvəyi rəngdə olub,
onun üzərində üç ədəd romb formalı göl
toxunmuşdur. Bu göllərdən ətrafa dilim
lər şəklində səpələnən zolaqlar toxunub.
Göllərin içərisi qırmızı rəngdədir. Xalça
üzərindəki göllər günəşin simvolu sayılar
sa, onda göllərdən kənara yayılan zolaq
lar günəşin insanlara paylanan şölələri
kimi qəbul edilə bilər. Günəş də toxucu
tərəfindən öz rəngində - al rəng çalarında
toxunmuşdur. Xalçanın yerliyində isə iri
li-xırdalı “S” işarəsi, romb, ətrafları pilləli
formalı damğalar çox ustalıqla toxunub.
Hər elementin öz mənası vardır. Bunların
hamısı bəşəri məziyyətlərlə bağlı məna
kəsb edirlər.