60
Bu xalça “Novxanı” çeşnisi əsasında Xı
zıda toxunmuşdur. Xalça əl ilə yundan to
xunub. Toxunma texnikası türkbafdır.
Xalça ara sahə və haşiyə zolağından iba
rətdir. Haşiyəni altı ədəd üzəri həndəsi və
nəbati naxışlarla sıx toxunmuş elementlər
bəzəyir. Bu zolaqların ikisi “mixək gülü”
və “ziqzaq” simmetrik olaraq iki dəfə tək
rarlanır. Onların arasında “alamuncuğu”
və sarı rəngli sular toxunub. Ana haşiyə
mavi yerliklidir. Üzərində toxunmuş bu
daqda oturmuş göyərçin quşu və çiçəklər
sanki əl ilə çəkilmiş rəngkarlıq işidir.
Xalçanın ara sahəsi də orijinaldır. Sür
məyi yerlik üzərində günəşi xatırladan
altıbucaqlı, al yerlikli göllər toxunub. Göl
lərin içərisində iç-içə prinsipi əsasında
daha bir göl yerləşdirilib. Xalçanın al yer
likli göllərinin daxilində kiçik medalyonu
başdan-başa on iki ədəd yuvarlaq formalı
nəbati naxışlar, güllər bəzəyir. Göllərdən
ətrafa üçləçəkli yarpaq paylanır. Xalça elə
bil ki, müqəddəs bir məkan, pak mühi
tin təcəssümüdür. Burada toxunan göllər
günəş, ətrafda hərəkət edən fəza cismləri
isə çiçəklər vasitəsilə işarə edilib. Üçləçəkli
yarpaq həyat simvoludur, günəşdən in
sanlara paylanan müsbət enerjidir. Xalça
nın baş və ətək hissələrində alaqapıya və
pillələrə bənzər elementlər də vardır. Bu
alaqapılar və pillələr rəmzi məna daşıyır.
Belə ki, yalnız kamilliyə yiyələnən kəs bu
qapılardan keçib, mistik dünya ilə real
dünya arasında olan bağlılığı duya bilər
və uca Tanrının qüdrəti onu qoruyar.